1. | تحریک روکتا ہے کیا پر آپ کے طالب علموں کے ساتھ ایک سیکھنے ویب بنائیں. ایک اوور ہیڈ، چاکبورڈ، یا چارٹ کاغذ پر لکھنا "موشن روکتا ہے کیونکہ ..." اور اس کے ارد گرد ایک دائرے کی مانند اپنی طرف متوجہ. طالب علموں کے جوابات حاصل اور ویب سے دور "شاخیں" کے طور پر ان کے جوابات لکھتے ہیں. جیسا کہ اشارہ فراہم کی طرف سے طالب علم کے جوابات توجہ مرکوز: کیا ایک گاڑی روکو گے؟ ایک نرتکی؟ ایک فٹ بال؟ ایک جہاز؟ ایک بیس بال کے کھلاڑی کے گھر میں سلائڈنگ؟ |
2. | وہ
پیدا کیا ہے ویب، سست روکنے، یا یہ مشکل کسی چیز کو منتقل کرنے کے لئے کر
سکتے ہیں کہ افواج کی مثالوں سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کے طالب علموں کو
بتائیں. اشیاء اور لوگوں پر اداکاری ان فورسز رگڑ کہا جاتا ہے کہ اس کی وضاحت. ویب کی طرف واپس حوالہ دیتے ہیں اور واضح طور پر تحریک میں رگڑ کو روکنے کے کردار کا مظاہرہ ہے کہ ان کے خیالات کو اجاگر. وہ پہلے لفظ رگڑ نے سنا ہے کیا سیاق و سباق میں طالب علموں سے پوچھو. (وہ سیاق و سباق پیش کرتے ہیں مندرجہ ذیل کر سکتے ہیں:. رگڑ ایک دوسرے کے ساتھ ایک جنگ میں لوگوں یا رگڑ ہاتھوں کے درمیان) |
3. | چھونے
(مثال کے طور پر، چٹٹانی فرش بمقابلہ waxed باورچی خانے کے فرش) اور فورس
(مثال کے طور پر، سے بھرا ہوا ایک کے مقابلے میں ایک خالی ویگن ھیںچ ایک
ساتھ کی سطح کو دبانے رہے ہیں سطحوں کی قسم: رگڑ کی رقم یا طاقت دو چیزوں
پر انحصار کرتا ہے کہ طالب علموں کی وضاحت اینٹوں). |
4. | اب چار سے پانچ طالب علموں کی کلاس گروپوں میں تقسیم. مندرجہ ذیل سرگرمی ان رگڑ میں اضافہ اور کمی کی جا سکتی ہے کہ کس طرح سمجھنے میں مدد ملے گی کہ طالب علموں کو بیان کیجیے. ہر
گروپ میں تین سے چار ماچس کاریں، جھاگ بورڈ، ایک سمندر کے کنارے تولیہ،
masking ٹیپ، ایک معیار، کئی بڑی، موٹی کتابیں (سجا دیئے جب ایک پاؤں کے
بارے میں برابر ہے)، دو نصابی کتابوں، اور ایک رگڑ سرگرمی شیٹ حاصل کرنا
چاہئے. گروپوں رکھنے اور ماچس کاریں دو سطحوں پر منتقل ریکارڈنگ کس طرح کیا جائے گا: ایک ہموار سطح اور کسی نہ کسی سطح. |
5. | کلاس میں پہلی سرگرمی سوال پڑھا: "ماچس کار ہموار سطح یا کسی نہ کسی سطح پر تیزی سے چلے جائیں گے؟" پھر انہیں، سادہ جھاگ بورڈ اور ساحل سمندر تولیہ کا تجربہ کیا جائے گا دو سطحوں دکھاتے ہیں. |
6. | اگلا، طالب علموں جھاگ بورڈ کے ایک سرے کے تحت کتابوں کی ایک اسٹیک (1 کے بارے میں پاؤں اعلی) رکھ کر ایک "ریمپ" پیدا ہوتا ہے. (آپ سلائڈنگ کی طرف سے بورڈ کے رکھنے کے لئے دوسرے کے اختتام پر ایک ئنٹ یا بھاری اعتراض رکھنے کے لئے چاہتے ہیں کر سکتے ہیں.) |
7. | طالب علموں کو ایک سطح سے گاڑی کی رفتار متاثر کر سکتے ہیں کہ کس طرح دیکھ کر کیا جائے گا. درست
طریقے سے اس سرگرمی کے نتائج کا اندازہ لگانے کے لئے کرنے کے لئے، وہ ایک
ہی رفتار کے بارے میں سفر ہے کہ ماچس کاروں کو استعمال کرنے کی ضرورت ہو
گی. وہ عام طور پر ایک ہی رفتار سے دو اس اقدام سے تلاش کرنے کے لئے ان کی ریمپ نیچے دی گئی ہے طالب علموں کو "نسل" ماچس کاروں ہے. ریمپ کے سب سے اوپر اس کے، لائن اپ کاروں کرتے ہیں اور معیار کے ساتھ ان کے واپس منعقد کرنے کا. ایک طالب علم سے ہر ایک کے آخر میں معیار کو پکڑ اور کاروں ریمپ نیچے دوڑ دو اچانک اسے اٹھا لو. آپ کے منتخب کردہ دو کاروں کے بارے میں بھی اسی رفتار سے منتقل کرنے کے لئے اس بات کا یقین کر چند بار کرو |
8. | اب
ہر گروپ کے بورڈ کے پیچھے (فسل سے رکھنے کے لئے) کے لئے تولیہ کو محفوظ
کرنے کے masking ٹیپ کا استعمال کرتے ہوئے سمندر کے کنارے تولیہ کے ساتھ اس
کے جھاگ بورڈ کے بائیں ہاتھ کی طرف، کا احاطہ ہے. ان کی جھاگ بورڈز اب دو "ٹریکس" ایک سادہ ٹریک اور تولیہ ٹریک ہونا چاہئے. |
9. | طالب علموں کو ان کی نسل کو انجام دینے سے قبل، انہیں ان کی سرگرمی شیٹس کی پیشن گوئی حصہ کو مکمل کر دیا ہے. طالب علموں کو وہ کار تیزی سے پر سفر کریں گے یقین ہے کہ جس سطح کا اشارہ ایک جملہ لکھنا چاہیے. |
10. | اب طالب علموں کو وہ (اسی رفتار کے بارے میں تھے) کا انتخاب کیا دو کاریں دوڑ ہے. اسی
کو یقینی بنانے کے معیار کا استعمال کرتے ہوئے "وقت آغاز،" طالب علموں کو
سادہ (ہموار) ٹریک اور تولیہ دوسری (کسی نہ کسی) ٹریک پر ایک کار کی دوڑ
ہے. وہ دو گاڑیوں میں منتقل کر دیا ہے کہ کس طرح کی وضاحت ہے کہ ایک سے دو سزائیں لکھنے کے لئے کی ضرورت ہو گی. پھر انہیں زیادہ رگڑ دیکھا جس سطح پر اس بات کا تعین کر دیا ہے. |
11. | ان کے نتائج اور مشاہدے کی بات چیت کرنے کے طالب علموں کو ایک ساتھ جمع ہیں. سطح
کی قسم اور ہر سطح بھر میں منتقل کرنے کے لئے گاڑی کی صلاحیت کی طرف سے
مظاہرہ کے طور پر، کار اور سطح کے درمیان ہے رگڑ کی رقم کے درمیان تعلقات
کے لئے کے طالب علموں کو 'توجہ مرکوز. (rougher سطح، وہاں زیادہ رگڑ ہے.) |
12. | طالب
علموں کو دوسری سرگرمی سوال پڑھا: "یہ آپ کے رکن کے ساتھ آپ کے ڈیسک بھر
میں ایک یا دو نصابی کتابوں منتقل کرنے کے لئے آسان ہو جائے گا؟" طالب
علموں کو ان کی میزوں بھر میں نصابی کتابوں میں منتقل کرے گا اور انہیں ان
کی سرگرمی شیٹس کی پیشن گوئی کے حصے کو مکمل کر دیا ہے کہ کس طرح کا
مظاہرہ. وہ پہلی سرگرمی میں نے کے طور پر سرگرمی شیٹ پر ان کے مشاہدے ریکارڈ کرنے کے لئے کے طالب علموں کو یاد دلاتے ہیں. |
13. | دوسرے کی سرگرمیوں پر بات چیت کرنے کے طالب علموں کو ایک ساتھ جمع ہیں. ان کے مشاہدے اشتراک کرنے کے لئے کے طالب علموں سے پوچھو. طالب
علموں کو سائز / کسی چیز کے وزن اور کس طرح آسانی سے یہ ایک کی سطح بھر
میں چلتا ہے کے درمیان تعلقات کے بارے میں سوچنے کے لئے حوصلہ افزائی کریں. وہ
صرف میز بھر میں ایک دھکا سے دو نصابی کتابوں کو دھکا کرنے کے لئے اپنی
pinkies سے زیادہ طاقت استعمال کرنے کے لئے اگر ضرورت ہو تو طالب علموں سے
پوچھو. |
14. | بورڈ
کی فہرست میں، ہاتھ پر سرگرمیوں میں مظاہرہ کیا تصورات کو مضبوط بنانے کے
لئے دو سطحوں (ایک سطح پر سطح کی قسم اور طاقت) کے درمیان ہے رگڑ کی رقم کا
تعین ہے کہ دو عوامل. رگڑ ہماری روزمرہ زندگی میں بہت سے کردار ادا کرتا ہے کہ اس کی وضاحت. دوسرے اوقات ہم رگڑ کی رقم کو کم کرنے کی کوشش کرتے ہیں جبکہ بعض اوقات ہم، رگڑ میں اضافہ کرنے کی کوشش کریں. |
15. | کچھ مثالیں کے بارے میں سوچنا کرنے کے لئے ایک نقطہ اغاز کے طور پر کھیل کا استعمال کریں. کچھ کھیلوں اور تفریحی سرگرمیوں میں، آپ کو رگڑ موجودہ کی مقدار میں اضافہ یا کمی کر سکتے ہیں. کیا
طالب علموں کی سطح پر سطح کی قسم اور طاقت کے بارے میں سیکھا ہے کا
استعمال کرتے ہوئے، کھیل اور رگڑ کی رقم میں اضافہ مددگار اور اس رگڑ کی
مقدار کو کم کرنے کے لئے بہتر ہے، جس میں ان لوگوں کو ہے جہاں کی سرگرمیوں
کی ایک ٹی چارٹ بنائیں. (مثال
کے طور پر: gymnasts ان کے ہاتھ اور اسمان سلاخوں کے درمیان رگڑ کو کم
کرنے کے ان کے ہاتھ پر چاک کا استعمال کرتے ہیں؛ cleats چل رہا ہے جبکہ فٹ
بال کے کھلاڑیوں کو بہتر کرشن ہے مدد؛ bobsledders تیزی سے اولمپکس میں سفر
کرنے کے لئے روشنی ہو جائے کی ضرورت ہے؛ تیراک اپنے ہتھیار اور بڑھانے کے
لئے ٹانگوں مونڈنا ریس میں ان کی رفتار.) |
16. | طالب
علموں کو رگڑ اپنی پسند کے کھیل میں ایک کردار ادا کرتا ہے کہ کس طرح کے
بارے میں ایک تفریح یا کھیلوں کے میگزین کے لئے ایک منی خبر مضمون پیدا
کر دیا ہے. طلباء
کارروائی میں کھیل کی ایک رنگارنگ، تخلیقی تصویر شامل اور رگڑ ہے کہ کھیل
میں ایک کھلاڑی کی کارکردگی پر اثر انداز ہوتا ہے کہ کس طرح چار سے چھ
جملوں کی ایک پیراگراف میں وضاحت کرنے کی ضرورت ہوگی. طالب علموں کو ان مضامین پیش کریں اور بلیٹن بورڈ پر ان کے ظاہر ہے. جسمانی تعلیم اور صحت کے اساتذہ کلاس پریزنٹیشنز کے لئے مدعو کیا جا سکتا ہے. |
0 comments:
اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔