Thursday 17 October 2013

ہماری زندگی میں رگڑ

ہماری زندگی میں رگڑ

سبق کی منصوبہ بندی کے حصے

مقاصد

طلباء مندرجہ ذیل سمجھ جائے گا:
1. رگڑ کی تحریک کی مخالفت کرتا ہے، یا یہ مشکل کسی چیز کی سطح بھر میں منتقل کرنے کے لئے کرتا ہے کہ ایک قوت ہے.
2. رگڑ کی رقم کی سطح کی قسم اور ایک دوسرے کے ساتھ دو سطحوں دبانے طاقت پر منحصر ہے.
3. روز مرہ زندگی رگڑ کی مدد کرتا ہے کہ کس طرح دونوں کی مثالیں فراہم کرتا ہے اور ہم کرتے ہیں سب کچھ رکاوٹ.

معدنیات

اس سبق کے لئے، آپ کی ضرورت ہو گی:
ایک ہی سائز کے کئی ماچس کاریں (ہر ٹیم کے لئے تین سے چار)
اس طرح کے encyclopedias کے طور پر کئی بڑی، موٹی کتابیں، (سجا دیئے جب، وہ کے بارے میں 1 فٹ بلند ہونا چاہئے)
جھاگ بورڈ کی بڑی ٹکڑا
بیچ تولیہ
معیار
Masking ٹیپ
پاٹھیپستکیں
پنسل
چاکبورڈ، اور ہیڈ پروجیکٹر، یا چارٹ کاغذ
Crayons، مارکر، رنگین پنسل


طریقہ کار


1. تحریک روکتا ہے کیا پر آپ کے طالب علموں کے ساتھ ایک سیکھنے ویب بنائیں. ایک اوور ہیڈ، چاکبورڈ، یا چارٹ کاغذ پر لکھنا "موشن روکتا ہے کیونکہ ..." اور اس کے ارد گرد ایک دائرے کی مانند اپنی طرف متوجہ. طالب علموں کے جوابات حاصل اور ویب سے دور "شاخیں" کے طور پر ان کے جوابات لکھتے ہیں. جیسا کہ اشارہ فراہم کی طرف سے طالب علم کے جوابات توجہ مرکوز: کیا ایک گاڑی روکو گے؟ ایک نرتکی؟ ایک فٹ بال؟ ایک جہاز؟ ایک بیس بال کے کھلاڑی کے گھر میں سلائڈنگ؟
2. وہ پیدا کیا ہے ویب، سست روکنے، یا یہ مشکل کسی چیز کو منتقل کرنے کے لئے کر سکتے ہیں کہ افواج کی مثالوں سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کے طالب علموں کو بتائیں. اشیاء اور لوگوں پر اداکاری ان فورسز رگڑ کہا جاتا ہے کہ اس کی وضاحت. ویب کی طرف واپس حوالہ دیتے ہیں اور واضح طور پر تحریک میں رگڑ کو روکنے کے کردار کا مظاہرہ ہے کہ ان کے خیالات کو اجاگر. وہ پہلے لفظ رگڑ نے سنا ہے کیا سیاق و سباق میں طالب علموں سے پوچھو. (وہ سیاق و سباق پیش کرتے ہیں مندرجہ ذیل کر سکتے ہیں:. رگڑ ایک دوسرے کے ساتھ ایک جنگ میں لوگوں یا رگڑ ہاتھوں کے درمیان)
3. چھونے (مثال کے طور پر، چٹٹانی فرش بمقابلہ waxed باورچی خانے کے فرش) اور فورس (مثال کے طور پر، سے بھرا ہوا ایک کے مقابلے میں ایک خالی ویگن ھیںچ ایک ساتھ کی سطح کو دبانے رہے ہیں سطحوں کی قسم: رگڑ کی رقم یا طاقت دو چیزوں پر انحصار کرتا ہے کہ طالب علموں کی وضاحت اینٹوں).
4. اب چار سے پانچ طالب علموں کی کلاس گروپوں میں تقسیم. مندرجہ ذیل سرگرمی ان رگڑ میں اضافہ اور کمی کی جا سکتی ہے کہ کس طرح سمجھنے میں مدد ملے گی کہ طالب علموں کو بیان کیجیے. ہر گروپ میں تین سے چار ماچس کاریں، جھاگ بورڈ، ایک سمندر کے کنارے تولیہ، masking ٹیپ، ایک معیار، کئی بڑی، موٹی کتابیں (سجا دیئے جب ایک پاؤں کے بارے میں برابر ہے)، دو نصابی کتابوں، اور ایک رگڑ سرگرمی شیٹ حاصل کرنا چاہئے. گروپوں رکھنے اور ماچس کاریں دو سطحوں پر منتقل ریکارڈنگ کس طرح کیا جائے گا: ایک ہموار سطح اور کسی نہ کسی سطح.
5. کلاس میں پہلی سرگرمی سوال پڑھا: "ماچس کار ہموار سطح یا کسی نہ کسی سطح پر تیزی سے چلے جائیں گے؟" پھر انہیں، سادہ جھاگ بورڈ اور ساحل سمندر تولیہ کا تجربہ کیا جائے گا دو سطحوں دکھاتے ہیں.
6. اگلا، طالب علموں جھاگ بورڈ کے ایک سرے کے تحت کتابوں کی ایک اسٹیک (1 کے بارے میں پاؤں اعلی) رکھ کر ایک "ریمپ" پیدا ہوتا ہے. (آپ سلائڈنگ کی طرف سے بورڈ کے رکھنے کے لئے دوسرے کے اختتام پر ایک ئنٹ یا بھاری اعتراض رکھنے کے لئے چاہتے ہیں کر سکتے ہیں.)
7. طالب علموں کو ایک سطح سے گاڑی کی رفتار متاثر کر سکتے ہیں کہ کس طرح دیکھ کر کیا جائے گا. درست طریقے سے اس سرگرمی کے نتائج کا اندازہ لگانے کے لئے کرنے کے لئے، وہ ایک ہی رفتار کے بارے میں سفر ہے کہ ماچس کاروں کو استعمال کرنے کی ضرورت ہو گی. وہ عام طور پر ایک ہی رفتار سے دو اس اقدام سے تلاش کرنے کے لئے ان کی ریمپ نیچے دی گئی ہے طالب علموں کو "نسل" ماچس کاروں ہے. ریمپ کے سب سے اوپر اس کے، لائن اپ کاروں کرتے ہیں اور معیار کے ساتھ ان کے واپس منعقد کرنے کا. ایک طالب علم سے ہر ایک کے آخر میں معیار کو پکڑ اور کاروں ریمپ نیچے دوڑ دو اچانک اسے اٹھا لو. آپ کے منتخب کردہ دو کاروں کے بارے میں بھی اسی رفتار سے منتقل کرنے کے لئے اس بات کا یقین کر چند بار کرو
8. اب ہر گروپ کے بورڈ کے پیچھے (فسل سے رکھنے کے لئے) کے لئے تولیہ کو محفوظ کرنے کے masking ٹیپ کا استعمال کرتے ہوئے سمندر کے کنارے تولیہ کے ساتھ اس کے جھاگ بورڈ کے بائیں ہاتھ کی طرف، کا احاطہ ہے. ان کی جھاگ بورڈز اب دو "ٹریکس" ایک سادہ ٹریک اور تولیہ ٹریک ہونا چاہئے.
9. طالب علموں کو ان کی نسل کو انجام دینے سے قبل، انہیں ان کی سرگرمی شیٹس کی پیشن گوئی حصہ کو مکمل کر دیا ہے. طالب علموں کو وہ کار تیزی سے پر سفر کریں گے یقین ہے کہ جس سطح کا اشارہ ایک جملہ لکھنا چاہیے.
10. اب طالب علموں کو وہ (اسی رفتار کے بارے میں تھے) کا انتخاب کیا دو کاریں دوڑ ہے. اسی کو یقینی بنانے کے معیار کا استعمال کرتے ہوئے "وقت آغاز،" طالب علموں کو سادہ (ہموار) ٹریک اور تولیہ دوسری (کسی نہ کسی) ٹریک پر ایک کار کی دوڑ ہے. وہ دو گاڑیوں میں منتقل کر دیا ہے کہ کس طرح کی وضاحت ہے کہ ایک سے دو سزائیں لکھنے کے لئے کی ضرورت ہو گی. پھر انہیں زیادہ رگڑ دیکھا جس سطح پر اس بات کا تعین کر دیا ہے.
11. ان کے نتائج اور مشاہدے کی بات چیت کرنے کے طالب علموں کو ایک ساتھ جمع ہیں. سطح کی قسم اور ہر سطح بھر میں منتقل کرنے کے لئے گاڑی کی صلاحیت کی طرف سے مظاہرہ کے طور پر، کار اور سطح کے درمیان ہے رگڑ کی رقم کے درمیان تعلقات کے لئے کے طالب علموں کو 'توجہ مرکوز. (rougher سطح، وہاں زیادہ رگڑ ہے.)
12. طالب علموں کو دوسری سرگرمی سوال پڑھا: "یہ آپ کے رکن کے ساتھ آپ کے ڈیسک بھر میں ایک یا دو نصابی کتابوں منتقل کرنے کے لئے آسان ہو جائے گا؟" طالب علموں کو ان کی میزوں بھر میں نصابی کتابوں میں منتقل کرے گا اور انہیں ان کی سرگرمی شیٹس کی پیشن گوئی کے حصے کو مکمل کر دیا ہے کہ کس طرح کا مظاہرہ. وہ پہلی سرگرمی میں نے کے طور پر سرگرمی شیٹ پر ان کے مشاہدے ریکارڈ کرنے کے لئے کے طالب علموں کو یاد دلاتے ہیں.
13. دوسرے کی سرگرمیوں پر بات چیت کرنے کے طالب علموں کو ایک ساتھ جمع ہیں. ان کے مشاہدے اشتراک کرنے کے لئے کے طالب علموں سے پوچھو. طالب علموں کو سائز / کسی چیز کے وزن اور کس طرح آسانی سے یہ ایک کی سطح بھر میں چلتا ہے کے درمیان تعلقات کے بارے میں سوچنے کے لئے حوصلہ افزائی کریں. وہ صرف میز بھر میں ایک دھکا سے دو نصابی کتابوں کو دھکا کرنے کے لئے اپنی pinkies سے زیادہ طاقت استعمال کرنے کے لئے اگر ضرورت ہو تو طالب علموں سے پوچھو.
14. بورڈ کی فہرست میں، ہاتھ پر سرگرمیوں میں مظاہرہ کیا تصورات کو مضبوط بنانے کے لئے دو سطحوں (ایک سطح پر سطح کی قسم اور طاقت) کے درمیان ہے رگڑ کی رقم کا تعین ہے کہ دو عوامل. رگڑ ہماری روزمرہ زندگی میں بہت سے کردار ادا کرتا ہے کہ اس کی وضاحت. دوسرے اوقات ہم رگڑ کی رقم کو کم کرنے کی کوشش کرتے ہیں جبکہ بعض اوقات ہم، رگڑ میں اضافہ کرنے کی کوشش کریں.
15. کچھ مثالیں کے بارے میں سوچنا کرنے کے لئے ایک نقطہ اغاز کے طور پر کھیل کا استعمال کریں. کچھ کھیلوں اور تفریحی سرگرمیوں میں، آپ کو رگڑ موجودہ کی مقدار میں اضافہ یا کمی کر سکتے ہیں. کیا طالب علموں کی سطح پر سطح کی قسم اور طاقت کے بارے میں سیکھا ہے کا استعمال کرتے ہوئے، کھیل اور رگڑ کی رقم میں اضافہ مددگار اور اس رگڑ کی مقدار کو کم کرنے کے لئے بہتر ہے، جس میں ان لوگوں کو ہے جہاں کی سرگرمیوں کی ایک ٹی چارٹ بنائیں. (مثال کے طور پر: gymnasts ان کے ہاتھ اور اسمان سلاخوں کے درمیان رگڑ کو کم کرنے کے ان کے ہاتھ پر چاک کا استعمال کرتے ہیں؛ cleats چل رہا ہے جبکہ فٹ بال کے کھلاڑیوں کو بہتر کرشن ہے مدد؛ bobsledders تیزی سے اولمپکس میں سفر کرنے کے لئے روشنی ہو جائے کی ضرورت ہے؛ تیراک اپنے ہتھیار اور بڑھانے کے لئے ٹانگوں مونڈنا ریس میں ان کی رفتار.)
16. طالب علموں کو رگڑ اپنی پسند کے کھیل میں ایک کردار ادا کرتا ہے کہ کس طرح کے بارے میں ایک تفریح ​​یا کھیلوں کے میگزین کے لئے ایک منی خبر مضمون پیدا کر دیا ہے. طلباء کارروائی میں کھیل کی ایک رنگارنگ، تخلیقی تصویر شامل اور رگڑ ہے کہ کھیل میں ایک کھلاڑی کی کارکردگی پر اثر انداز ہوتا ہے کہ کس طرح چار سے چھ جملوں کی ایک پیراگراف میں وضاحت کرنے کی ضرورت ہوگی. طالب علموں کو ان مضامین پیش کریں اور بلیٹن بورڈ پر ان کے ظاہر ہے. جسمانی تعلیم اور صحت کے اساتذہ کلاس پریزنٹیشنز کے لئے مدعو کیا جا سکتا ہے.

موافقت

نوجوان طلباء کے لئے موافقت:
اس کی بجائے طلباء ماچس کار اور نصابی کتاب کی سرگرمیوں کے لئے سرگرمی چارٹ مکمل ہونے کے، آپ صرف طالب علموں کا مشاہدہ اور وہ بلند آواز کی سرگرمیوں کے بارے میں اپنے خیالات کا اشتراک کریں گے ہو اور میں کیا سوچتے ہیں کی پیشن گوئی کر سکتے ہیں. اس کے علاوہ، اس سرگرمی پوری کلاس کے لئے طالب علم رضاکاروں کے ساتھ ایک استاد کی قیادت میں مظاہرہ کیا جا سکتا ہے. بلکہ طالب علموں کو ایک کھیل کے بارے میں ایک مضمون پیدا ہونے سے، آپ کو رگڑ (مثال کے طور پر، ایک ہوشیار فٹ پاتھ پر برف جوتے، ایک گاڑی میں بریک، وغیرہ) میں ایک کردار ادا کرتا ہے جہاں روز مرہ کی سرگرمیوں کی ایک فہرست تشکیل دیتے ہیں اور طالب علموں کی عکاسی کی کتاب بنانے کے کر سکتے ہیں ہماری زندگی میں رگڑ کے عنوان سے. طالب علموں کو ایک بالغ یا بڑی عمر کے طالب علم کے لئے ان تصاویر کی تفصیلات کا تعین کر سکتے ہیں.

پرانے طلبا کے لئے موافقت:
بڑی عمر کے طالب علموں کے لئے، آپ کو ایک اسنتلیت قوت کے طور پر اور کس طرح یہ تحریک-جڑتا کی نیوٹن کا پہلا قانون سے متعلق ہے رگڑ کے کردار کی وضاحت کر سکتے ہیں. طالب علموں کو رگڑ اور تحریک کے نیوٹن کے قوانین کھیل میں ایک کردار ادا کس طرح کے بارے میں کلاس کے لئے ایک سلائڈ شو پریزنٹیشن بنانے کے لئے انٹرنیٹ اور دیگر ملٹی میڈیا وسائل استعمال کرسکتے ہیں. طالب علموں کو ان کے اپنے رگڑ تجربات ڈیزائن اور ایک تحریری لیب رپورٹ میں ان کے مواد، طریقہ کار، اعداد و شمار، اور تجزیہ پیش ہے.

انفو سوالات

1. سطح کی قسم ہے رگڑ کی رقم کو متاثر کرتی ہے کہ کس طرح کی وضاحت.
2. سائز اور وزن کسی چیز کی اور حال یہ ہے کہ رگڑ کی رقم کے درمیان تعلقات پر بحث کریں.
3. رگڑ ہماری روزمرہ زندگی میں دونوں ایک مثبت اور منفی پہلو یہ ہو سکتا ہے کہ کس طرح تجزیہ کریں. اپنے بیانات کی حمایت کرنے مثالیں استعمال کریں.
4. اس طرح فٹ بال کے طور پر کھیل، روکنے کود، اور لات مار، چل رہا ہے شامل ہیں. رگڑ کھلاڑیوں کی مدد کرتا ہے کہ کس طرح بحث کریں.
5. پہیوں کا استعمال کرتے ہوئے یہ سفر جس پر چلتی اعتراض اور سطح کے درمیان رگڑ کو کم کرے گا جس میں ایک ایسی صورت حال کی وضاحت کریں.
6. کوئی رگڑ وہاں تھے تو آپ کی زندگی کیا ہوگا Hypothesize. کون سے اعمال زیادہ مشکل ہو جائے گا؟ جس میں آسان ہو جائے گی؟

تشخیص

کلاس کے ساتھ ایک سوال، پیشن گوئی، مشاہدے، اور تجزیہ میں کیا لوگوں کے لئے اسی طرح کی ایک تہائی رگڑ سرگرمی کے ساتھ تصورات کے طالب علموں 'افہام و تفہیم کا جائزہ لینے کے. مثال کے طور پر طالب علموں کو ایک کسی نہ کسی سطح بھر میں منتقل (بجری سے باہر، مثال کے طور پر) اور ایک لائٹر کار ایک ہی کسی نہ کسی سطح پر منتقل کرنے کے ساتھ اس کا موازنہ کرنے کے لئے ایک بھاری کھلونا گاڑی یا ٹرک کا استعمال کرتے ہیں. طالب علموں کی وجہ سے کسی نہ کسی سطح کے رگڑ کی ایک بہت ہے کہ وہاں کی وضاحت کرنے کے قابل ہونا چاہئے، لیکن ایک بھاری / بڑا کار رگڑ کی رقم میں اضافہ، کار اور کسی نہ کسی سطح کے درمیان ایک بڑی قوت پیدا کرتا ہے.
اس کے علاوہ، ایک تین نکاتی rubric کھیلوں میں رگڑ کے بارے میں طلباء کی خبر مضامین کا جائزہ لینے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے:

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

Archive

Blog Archive