Saturday 12 October 2013

" نمازی "
وہ اس مسجد میں نئے نئے امام آئے تھے اور کچھ دنوں بعد ہی انہوں نے اپنی ملنسار طبعیت اور حسن اخلاق سے سارے محلے کو اپنا گرویدہ بنا لیا.. ان کا سارا گھرانہ ہی نیک اور متقی تھا.. ایک دن انہوں نے سوچا کہ محلے دار تو اکثر میری دعوت کرتے رہتے ہیں میرا بھی یہ فرض بنتا ہے کہ میں انکی دعوت کروں..
یہ سوچ کر انہوں نے گھر میں چالیس پچاس بندوں کے کھانے کا انتظام کیا اور سوچا کہ چلو کم از کم مسجد کے نمازیوں کی تو آج دعوت کر دیتا ہوں..
مغرب کی نماز میں پچاس کے قریت نمازی تھے.. انہوں نے امامت کروائی اور جماعت سے فارغ ہو کر گھر چلے گئے تاکہ لوگوں کے کھانے کا انتظام کریں اور مسجد سے آتے ہوئے مسجد میں موجود اپنے چھوٹے بیٹے کو کہا.. " بیٹا جب نمازی نماز پڑھ چکیں تو انہیں لے کر گھر آجانا.. آج انکا شام کا کھانا ہماری طرف سے ہوگا.. "
بیٹے نے کہا.. " ابا جان ٹھیک ہے.. میں نماز کے بعد نمازیوں کو لے کر آ جاؤں گا.. "
امام صاحب گھر تشریف لے گئے اور کھانے کا انتظام کرنے لگے.. کچھ دیر بعد انکا بیٹا گھر آیا اور کہا.. " ابا جان نمازی آگئے ہیں اور میں نے انہیں بیٹھک میں بٹھا دیا ہے.. "
امام صاحب جب بیٹھک میں تشریف لے کر گئے تو دیکھا کہ وہاں صرف تین آدمی بیٹھے تھے.. وہ بہت حیران ہوئے کہ مسجد میں تو پچاس کے قریب نمازی تھے اور میں نے انتظام بھی پچاس آدمیوں کا کیا ہے تو میرا بیٹا صرف تین کو لے کر کیوں آگیا..
انہیں بہت غصہ آیا اور بیٹے کو بلا کر پوچھا.. " میں نے تمہیں کہا تھا کہ نمازیوں کو کھانے کے لیے لے کر آؤ اور تم صرف ان تین لوگوں کو لے کر آگئے.. باقی نمازی کہاں ہیں..؟ "
بیٹے نے کہا.. " اباجان ! آپ نے فرمایا تھا کہ نمازیوں کو لے کر آنا.. میں نے تمام نماز پڑھنے والوں سے پوچھا کہ آج امام صاحب نے جماعت کرواتے ہوئے کون کون سی سورتیں پڑھی اور آپ نے فرضوں کے بعد کی سنتوں میں کون سی سورت پڑھی تو ان تین کے سوا کسی کو بھی پتہ نہیں تھا.. ان کے دھیان ہی کہیں اور تھے..
اباجان ! نمازی تو وہ ہوتا ہے جس کا نماز کی طرف دھیان بھی ہو.. جسے پتہ ہو کہ میں اپنے رب کے سامنے کھڑا ہوں ' جسے پتہ ہے کہ میں اپنے رب کا کلام پڑھ رہا ہوں ' جسے یہ معلوم ہو کہ میرا اللہ مجھے دیکھ رہا ہے اور میری طرف متوجہ ہے..
اباجان ! جسے یہی نہیں پتہ کہ وہ نماز میں کیا پڑھ رہا ہے یا امام صاحب نے کونسی سورت پڑھی وہ تو نمازی نہیں ہے.. اس کا صرف جسم نمازی ہو سکتا ہے.. اس کی سوچ ' اسکا دھیان ' اسکی روح نمازی نہیں ہے.. تو اباجان مجھے تو پوری مسجد میں صرف یہ تین ہی نمازی ملے ہیں جنہیں میں کھانے کے لیے لے آیا ہوں..!! "

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

Archive

Blog Archive