Friday 11 October 2013

درود شریف

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَّ عَلَى آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ
اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَّ عَلَى آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ إِنَّكَحَمِيدٌ مَجِيد
اے اللہ تو رحمت نازل فرما محمد صلى الله عليه وسلم پر
اور آل محمد صلى الله عليه وسلم پر، جيسے تو نے رحمت
فرمائى ابراہیم عليہ السلام پراور آل ابراہیم عليہ السلام پر
تو يقینا قابل تعریف ، بڑی شان والا ہے ۔
اے اللہ بركت ناز ل فرما محمد صلى الله عليه وسلم پر
اور آل محمد صلى الله عليه وسلم پر جيسے تو نے بركت
نازل كى ابراہیم عليہ السلام پراور آل ابراہیم عليہ السلام پر
تو يقینا قابل تعریف ، بڑی شان والا ہے ۔
آمین یا رَبُّ العَالَمِیـــن!

 یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم میرے ماں باپ اور میں میری جان میرا مال میری رفعتیں میری قوتیں میری عزتیں میرا جمال میرا کمال میر ا سب کچھ آپ صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم پر قربان
♥♥♥الصلوة والسلام عليک يا سيدی ياحبيب الله♥♥♥
♥♥♥الصلوة والسلام عليک يا سيدی يارسول الله♥♥♥

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

Archive

Blog Archive